It's a New Life.

It's been 2 weeks since we moved out from my parents' house, and moved in to our love nest (walopun masih ngontrak :D)

So, heregoes our new happy life:

1. If he's on morning shift: We woke up at 4 in the morning (not we, me to be exact -_-"). He wakes up half an hour later, after I take a shower and finish preparing his breakfast. Then he took a shower, have breakfast, and we depart to drop me off at my parents'. Then we're home again at 8pm, after he pick me up on my parents' and have dinner there. Hohohohoho....

2. If he's on day shift: I woke up at 5.30. Cleaning up the house, took a shower, woke him up. Then drove me to my parents'. He picked me up again at 11pm :((

3. As on night shift, I spent the night at my parents'

Jadi kesimpulannya, kita cuma kayak maen rumah2an aja, rumahnya cuma buat bobo malem doank soalnya tiap hari masih ke rumah nyokap :D

You know, malem kedua di rumah baru, I literally, nangis sesunggukan, gara2 ujan gede banget terus jadi inget rumah. Untung suamiku bersedia meluk2in sampe gue tidur nyenyak. Love you, hun :-*

Kebiasaan2 baru juga ditemukan, yang tadinya laki gue cemberut kalo dibangunin pagi2, sekarang dia bangun pagi dengan keadaan tersenyum. Rupanya dia mendengarkan keluhan gue kalo bangun pagi gue suka dicemberutin, eh skr dia senyumin.. Senangnya! Walopun kadang2 gue suka ngerasa aneh, matanya masih merem2 tapi kok ya bibirnya senyam senyum?? hihihi....

Comments

Anita Prabowo said…
huahaha bangun tidur sambil senyum senyum?
*ngebayangin muka mas arief baru bangun tidur*
derce said…
Iya Ta, aneh memang, but it works, filling my heart with love... ahahhahahaaayyy.....
Anonymous said…
aaah, did you crrryyy? cengeeeeng..hahaha!
Rumah juga kangen kamuuu..hihi..tapi akhirnya kita terbiasa juga ya. Aku terbiasa kamu sambangin pagi2 dan aku terbiasa juga when I got home from uni, kamu sudah cengar cengir di depan tipi..hahaha..
love you beibeh
derce said…
yeeess, i did cry, im a crybaby :D
padahal gak pengen bilang sapa2, eh bilang2 sendiri disini... hahahhaa...

Popular posts from this blog

btw,anyway,busway,waterway.

Proses Perceraianku.

HELLO.