Thursday, December 10, 2009

Moving Out? No?

Yes.
We are moving out in a month. From my parents' house, into my uncle's house. Of course not for free, we rent it. Walopun sebener2nya, dalam hati yang paling dalam, gue gak mau pindah. Tapi logika berpikir, kami harus pindah. Sampe kapan mau manja terus. Apa2 di tekel sama Mama. Kapan mau mandirinya? Umur udah akhir 20-an, belom bisa masak, belom bisa nyuci, belom bisa nyetrika (yah, bisa sih, tapi gak terbiasa kali ya..), belom punya barang2. Pelan2 juga sih ngisi rumahnya, dutanya juga seadanya soalnya. :D

So, now, where do I start to pack my things?? *HELP!

Sunday, December 6, 2009

Happy Birthday to Me :)

December 2nd 2009.


Midnight.
My husband kisses me on my forehead, both cheeks, and on lips. Says, "Happy birthday, sayang" and continue working *or playing on his laptop. While I'm continue sleeping *ngantuk bok!


As for present, he get me to choose my own present. So I chose books. I got 4 books! Yeaay!

Day Time.
I come early to the office *7.30 am udah nyampe kantor! wakwaaw.
I brought Kue Sus, Lemper and Pastel for my colleagues.

10.30 pm
My dearest little sister and brother surprised me.
Dari jam 9 gue udah sukses molor. Tau2 mereka masuk kamar dan bangunin gue. Bawa2 kue ulang taun, pake lilin segala. Guenya kaget. Orang lagi tidur enak2, dibangunin, dinyanyiin happy birthday. Jangan tanya kagetnya kaya apa. Ancur banget ekspresi gue *untung gak dipoto. hakhakhakhaka...

Makasih ya Tek... Ber... I love you guys soooooo muuuaaacchhhh..... *huhuhuhu.... aku makin gak kepingin pindah rumah :((


 my 27th birthday cake ^.^

The rest of the day I spent for replying messages and my friends' greetings and wishes in my facebook wall. :)
Thankyou all for your wishes. This day has been a grateful day for me.
Thankyou Allah SWT, for giving me such a loving husband, wonderful family, nice colleagues and great friends :)